Rapportering af anmeldelse
Det er aldrig rart, at få en dårlig anmeldelse, uanset om man selv er klar over, at der er steder, hvor ens service måske ikke er helt i top eller ej. Men det er direkte urimeligt at få en dårlig anmeldelse fra en person, som man aldrig har haft en reel kontakt til. For slet ikke at tale om en decideret fake anmeldelse.
Det er også urimeligt at få en anmeldelse, som indeholder trusler, eller som er hadefuld, diskriminerende eller ærekrænkende. Derfor har vi også lavet disse simple
Retningslinjer for brugeranmeldelser.
Hvis du har modtaget en anmeldelse, som du vurderer er i strid med HealthPilots
Retningslinjer for brugeranmeldelser, så kan du nemt rapportere anmeldelsen fra behandlerprofilen.
For at rapportere en anmeldelse, skal du oprette en brugerprofil, hvilket er gratis.
Vejledning
Log ind med din brugerprofil.
Gå til din behandlerprofil og find den relevante anmeldelse.
Klik på den lille knap i nederste højre hjørne af anmeldelsen, for at åbne rapporteringsformularen ...
Skriv en begrundelse for din rapportering af anmeldelsen og klik på knappen "Rapporter". Skriv kort og præcist og gerne med udgangspunkt i HealthPilots
Retningslinjer for brugeranmeldelser, hvorfor anmeldelsen bør blokeres.
Når vi modtager din rapportering af en anmeldelse, så blokerer vi anmeldelsen midlertidigt, mens vi undersøger om den opfylder retningslinjerne.
Vi kontakter altid anmelderen og beder vedkommende om at forholde sig til rapporteringen. Hvis der er tvivl om, hvorvidt anmelderen har haft en reel kontakt til behandleren, så beder vi anmelderen om, at dokumentere sin kontakt til klinikken indenfor det seneste år før anmeldelsen.
Først når anmeldelsen overholder retningslinjerne fjerner vi blokeringen igen.