Nåede kun til reception hvor en kvindelig receptionist havde alle løsninger på mit problem gennem telefonen, jeg skulle bare lave nogen øvelser og så var den klaret??
Skal lige siges jeg døjer med mange ting og min egen læge har akut henvist mig men for hende lød det til at jeg skulle lave nogen nakke øvelser og så skulle det hele blive bedre ???
Meget uprofessionelt receptionist.
0 stjerner til denne kliniks receptionist.