Jeg kan varmt anbefale Sandra og hendes personale, som har lyttet åbent mine egne erfaringer og oplevelser med migræne, som kan være forskelligt fra person til person. Jeg har ikke blot fået medicin i hånden eller en standardbehandling. Det betyder virkelig meget. Hvis man har dårlig kemi med anden behandler, er det værd at række ud til Sandra.