Min mor var så glad for den hjælp hun altid fik når vi kom til kontrol eller undersøgelse. Ingen der stressede os eller gjorde at vi var utrygge når vi gik derfra. På min afdød mors vegne og egne, 5 ☆ herfra
I 2021 blev jeg sendt ind til Mathias Gerber af en praktiserende læge med mistanke om helvedesild, da jeg havde afsindige smerter i min Venstre side og nogle små sår under foden op ad skinnebenet Mathias Gerner brugte cirka et minut på at trykke på sårene og afviste derefter at det kunne være helvedesild da der kun var enkelte små sår placeret under foden. Ingen spørgsmål ingen podning ingen blodprøve ingen behandling ingen forklaring. Det viste sig at være atypisk helvedesild og senere fik jeg sår andre steder på kroppen. Den manglende viden om helvedesild og skråsikre forkerte udsagn og forhastede sjuskede undersøgelse førte et kompliceret meget smertefuld og angstfuldt forløb hvor jeg idag på andet år har kroniske postherpetiske neurologiske smerter i bækken tarm og hele Venstre ben. Jeg vil på det kraftigste advare mod at konsultere Mathias Gerber 0 som i absolut ingen hjerter
Matthias Gerber kommer jeg ALDRIG hos igen.
Han er agressiv og modbydelig.
Han sluttede af med at råbe, at han var så presset, men det skal ikke gå ud over patienterne