Jeg melder afbud til aftalt tid i januar og får at vide, at der først er tid i Marts. Dukker så op i Marts og får at vide at mine tider er slettet og forløbet afsluttet. De har sendt en mail, får jeg at vide. Chokeret over ligegyldig og nonchalant facon af lægeklinikken. Det er åbenbart kroner og ører som tæller mere end patientrelationen.
Man kommer langvejsfra og så laver de tit og ofte om på tiderne for lysbehandling. Det er en stor belastning og jeg anbefaler, at man finder en anden klinik at få lysbehandling.