Vi har desværre kun dårlige oplevelser med Irina . Hun mangler empati og personligt syntes jeg, at hun er virkelig dårlig til håndtering af patienter. Vi har oplevet ekstrem fejlbehandling, som også har resulteret i en anmeldelse til patientstyrelsen. Jeg kan bestemt ikke anbefale hende.