GØR HVAD DU KAN - MED DET DU HAR - DER HVOR DU ER.
Autoriseret psykolog ELNA STRØM tilbyder samtaleterapi og supervision i smukke og behagelige lokaler centralt på Nørrebrogade. Autoriseret psykolog fra Socialministeriet psykolognævn.Godkendt specialist og supervisor af Dansk psykologforening. Overenskomst med den offentlige sygesikring.Tilmeldt Psykologer i Danmark.
Jeg har være i forløb hos Elna gennem flere år. Jeg har modtaget den ønskede professionelle og medmenneskelige støtte og vejledning, som jeg håbede på. Elna har set mig som menneske, og forstået mine livskriser. Elna har været en stabil fagperson i mit sygdomsforløb. Jeg sender mine varmeste anbefalinger videre til dig, som står et sted i dit liv, og søger en tillidsvækkende, mild, livserfaren, tålmodig, håbefuld, ærlig og humoristisk psykolog. Tak Elna.
Simpelthen den mest kompetente, dygtige og sympatiske psykolog jeg har besøgt indtil videre! Hun ser mennesket og ikke klienten. På denne måde får man dannet en forbindelse til hende. Hun er omsorgsfuld, hvilket gør, at man har lyst til at åbne op over for hende. Jeg er meget tryg i hendes selskab! Elna er professionel, har livserfaring og er en sød, sjov og klog kvinde. Hun giver gode råd man kan tage med sig videre, hvilket jeg finder vigtigt hos en psykolog. Derudover er hun meget fleksibel, hvilket kun er et kæmpe plus! Jeg har oplevet en tydelig effekt efter jeg startede hos Elna. Jeg er trappet ned ifht. antallet af mine sessioner, da jeg har fået det meget bedre, men jeg kommer aldrig til at stoppe med at gå hos Elna, fordi hendes ro og kompetencer altid hjælper. Jeg kan varmt anbefale Elna Strøm.
Elna er en sød og smilende dame som forstår sig godt på mennesker. Hun er rolig og forstående og så er hun også fleksibel. En professionel psykolog som jeg bestemt kan anbefale.
Min erfaring er rigtig god.
Fik i første omgang anbefalet Elna i ACT sammenhæng. Dygtig faglig tilgang og behagelig samtaleterapi, hvor jeg efter et dusin sessioner oplever en tydelig effekt. Tak.
Jeg har gået i terapi hos Elna af flere omgange over de sidste 10 år. Hver gang har hendes rolige, omsorgsfulde personlighed, hendes store livserfaring og menneskekendskab samt professionelle tilgang til problematikkerne hjulpet mig utrolig meget. Jeg kan varmt anbefale Elna.
Jeg er fuldstændig målløs. Jeg ringede til Elna først i september og bookede tid til min datter til d 14 oktober. Aftalen blev lavet, hun virkede ikke specielt imødekommende, men virkede dog som om hun havde styr på aftalen. Hun bekræftede tiden og sagde at hun ville kontakte min datter på sms , hvilket dog ikke skete.
Min datter ringer hende så op dagen inden ( d 13) for at tjekke om de stadig har en aftale, da hun stadig intet har hørt. Elna tager tlf, men lyder fraværende og uinteresseret og siger “ hun vil ringe op senere“.
Hm, men ok.
Dette løfte “glemmer" Elna så åbenbart igen.
Min datter må så Igen selv ringe til Elna på selve dagen for aftalen ( d 14 oktober) hvor Elna nu siger at “hun er blevet syg og må gå hjem fra arbejde , dvs aflyse min datters tid". Hun siger “hun vil kontakte min datter igen, når hun er rask”.
Jeg må sige jeg virkelig er chokeret.
Synes det et ekstremt slapt og dårlig stil af en tilsyneladende "professionel psykolog", at holde en ung patient hen på den måde i over 1 måned, når alt vist tyder på at Elna selv har nogle problemer hun bør få styr på, før hun siger ja til at modtage nye patienter.
Vi kunne have booket tid hos en anden psykolog, nu skal min datter så vente yderligere 1-2 måneder pga den ventetid som der ofte er.
Jeg har bedt Elna om ikke at kontakte min datter igen, da hun har mistet lysten og tilliden til at have Elna som psykolog