Jeg har haft et forløb hos City Psykiatri med både udredning og medicinopfølgning, og jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger.
Fra første møde blev jeg mødt med en utrolig varme og forståelse. Personalet er virkelig gode til hurtigt at fornemme ens behov og tager altid udgangspunkt i én som menneske. Man bliver mødt i øjenhøjde, hvilket gjorde en kæmpe forskel for mig.
Jeg var selv meget usikker og nervøs i starten ved tanken om at skulle til psykiater, men det blev hurtigt vendt til noget trygt og positivt. Hele forløbet har været en rigtig god oplevelse.
Samtidig er de enormt fagligt dygtige, og den hjælp jeg har fået, har været helt uvurderlig. Det er den bedste hjælp, jeg har fået i over 20 år.
Har igennem et langt liv haft angst og mange belastningsreaktioner, grundet en uopdaget ADD. Blev udredt ved anden psykiater og opstartet i medicinsk behandling dog med mange birkninger. Blev påny henvist til psykiatrien og valgte, at kontakte City Psykiatrien som kun har vist mig venlighed og imødekommenhed. Er opstartet i nyt præparat og føler næsten, at jeg har fået mig et nyt liv. Jeg er meget taknemlig og kan kun sende mine bedste anbefalinger til City Psykiatrien.
Fra første møde med psykiater Vecheslav Bedulin havde jeg følelsen af at blive forstået. Jeg kunne mærke fra start, at han er der for patientens skyld. Han var lyttende og nærværende. Jeg skulle egentlig bare til en samtale ang medicin, som min egen læge så skulle give recept på, jeg blev fortalt at hvis min egen læge ikke ville lave arbejdet, og søge tilskud skulle jeg tag kontakt til dem igen. Da min egen læge ikke ville oprette recepten, blev jeg nødt til at tag kontakt til city psykiatrien igen. De tog mig ind på under 14 dage, selvom der er 4 års ventetid. Jeg er nu i medicinsk behandling, og fortsætter mit forløb hos city psykiatrien indtil vi føler der er balance i medicin mm. Jeg har aldrig i mine 37 år været på en klinik med så professionelt, samt kærlige mennesker før. Hvis man går med frygten for læger og lign, så frygt ikke, de er der for patienten og man kan mærke de brænder for at gøre en forskel. De varmeste anbefalinger herfra.
Jeg kan varmt anbefale City Psykiatrien. De har hjulpet mig med at bekæmpe min depression, og hele oplevelsen har været utrolig behagelig og positiv. Jeg er blevet mødt med stor forståelse og dygtighed.
City Psykiatrien har kreeret og skabt et system og miljø, der i særdeleshed servicerer patienterne og deres behov. Fra det første opkald og kontakt med sekretæren Heli til den indledende samtale med speciallæge Vecheslav Bedulin og de mange timer, hvor man føler sig 100% hørt i de dybdegående samtaler med Brian Vestergaard. Speciallægen er utroligt lyttende og forstående, og noget af det vigtigste er, at han er virkelig god til at forklare sig og hjælpe én med at forstå sig selv. Jeg har mellemøstlig baggrund, og måden City Psykiatrien håndterede min kulturelle baggrund på, er sjælden at se. De hverken stemplede mig på grund af min baggrund eller undertrykte min kultur. Dermed blev der skabt en balance mellem det menneske, jeg er, og den indflydelse min kultur har på mig. Jeg vil derfor på det stærkeste anbefale City Psykiatrien, uanset hvilken profil du har. De vil skabe et miljø omkring dig, hvor du vil føle dig tryg, ligegyldigt din baggrund og kultur.
Jeg har haft en utrolig positiv oplevelse hos City Psykiatrien. Min psykiater har været meget forstående, besvaret alle mine spørgsmål grundigt og hjulpet mig med at finde mig selv i mit ADHD-forløb. Jeg føler mig altid hørt og støttet, og det har gjort en stor forskel i min hverdag. Kan varmt anbefales!
Det er helende at blive set, hørt og mødt. City Psykiatrien sætter mennesket i fokus. Det var aldrig en følelse af at være magtesløs eller forkert som tidligere oplevet, men en konstatering af, at jeg er ’ekspert i mig’. Og sammen skulle vi finde frem til den bedste løsning for lige netop mig. Igennem mit forløb oplevede jeg tillid. De mange fordomme og svære erfaringer med psykiatere og psykiatrien kan roligt efterlades ved døren når man træder ind i klinikken på Store Torv. Du bliver mødt af varme, omsorg og et højt kompetenceniveau. Jeg trådte ind i klinikken tynget af skam og skyld. Og gik derfra med en følelse af, at livet fremover ville blive anderledes, måske bedre end nogensinde før. For første gang igennem et langt og udmattende liv, kunne jeg hvile i, at jeg ikke overdriver eller er skør, men har nogle helt særlige udfordringer - som på sigt kan blive en kæmpe styrke. Det (hele) menneske, processen, tillid, forløsning og omsorg er nøgleord for denne klinik. Jeg kan kun anbefale ethvert menneske at finde modet til at træde ind ad døren og gå et liv i møde, hvor tillid fylder mere end tvivl.
Jeg kan på det varmeste anbefale City Psykiatrien, da min oplevelse med dem har været utrolig positiv. Fra starten var jeg meget tøvende med at søge hjælp. Jeg kæmpede både med angst og minderne om min mors turbulente forløb med psykiatrien gennem min opvækst, hvilket havde gjort mig meget ængstelig og mistroisk over for psykiatere og den hjælp, de kunne tilbyde. Jeg frygtede at få en lignende oplevelse, hvilket holdt mig tilbage i lang tid. Da jeg endelig samlede mod til at opsøge hjælp, blev det hos Vecheslav Bedulin, og min oplevelse har været enestående. Han var både nærværende og professionel og sørgede for, at jeg følte mig tryg fra første møde. Jeg følte mig set og hørt. Hvis du, ligesom jeg, er skeptisk eller ængstelig over for at opsøge hjælp, kan jeg virkelig anbefale dem. Det har gjort en kæmpe forskel for mig, og jeg er dybt taknemmelig for den behandling og støtte, jeg har modtaget!
I sought psychiatric help in Denmark after being diagnosed with ADHD during my last visit to my home country. I often feel anxious in new situations, and I was particularly nervous during my first consultation. However, Dr. Vecheslav was very professional, caring, and attentive. He reviewed my previous tests, including an EEG from my home country, and conducted the necessary tests to prescribe the right medication accurately. Here, I was diagnosed with ADD, which makes even more sense to me. In addition to Dr. Vecheslav\'s care, I had some dialogue sessions with Brian, who is also very attentive and helps me understand myself better. The medication is helping with my anxiety as well and I am starting to feel better about myself and my thoughts. I have noticed that I feel more motivated to talk to people and can focus more when Im studying. Therefore, I am really thankful and highly recommend City Psykiatrien and these amazing professionals.
Har været i udredningsforløb for ADD ved Brian og Vecheslav Bedulin. Det har været en utrolig god oplevelse. Igennem behandlingen har jeg opnået bedre livskvalitet og er nu efter mange års vanskeligheder gravid! Dygtige og kompetente mennesker, med en enormt sød lægesekretær ved telefonen. klart ventetiden værd!
Jeg har efter et års venten, endelig startet i behandling hos city psykiatrien. Og hvor er det befriende, det er befriende endelig at snakke med nogen der forstår dig, og giver dig syn for hvordan eventuelle diagnoser kan vendes til noget positivt i dagligdagen. Kæmpe anbefaling herfra, et fantastisk team af søde og hjælpsomme mennesker!
Jeg havde Vecheslav Bedulin som psykiater og han er den bedste psykiater og oplevelse jeg har haft. Han forstod mig helt inde i hjertet de første 10 min. inde i vores samtale. Næsten for første gang i dette system, har jeg oplevet at blive taget seriøst og ikke føle mig “for meget”. Vil klart anbefale og helt klart dette sted jeg søger hen hvis jeg får brug for det igen.
Helt igennem fantastisk oplevelse at være i forløb hos Vecheslav Bedulin. Han ser og hører DIG. Han er varm, nærværende og løftende. Slav har hjulpet mig ud af stofmisbrug, startet på medicinsk adhd-forløb og generelt løftet min livsglæde. 5/5❤️❤️❤️❤️❤️
Mine største og varmeste anbefalinger til både Vecheslav Bedulin og Brian Hartman Vestergaard. Jeg har netop afsluttet mit udredningsforløb, som har været en tryg, spændende og hjertevarm oplevelse. Der er mange negative narrativer om både psykiatrien og psykiater, hvilket har bevirket at jeg op til mit udredningsforløb har været både nervøs og spændt. Disse narrativer er for mig gjort helt og aldeles til skamme, jeg har sjældent mødt så behagelige, sjove og hjertevarme mennesker, som jeg har mødt ved City Psykiatrien. Jeg er fra første møde blevet tage i mod med varme og interesse og en utrolig høj faglighed. Min største og varmeste anbefaling til at gøre brug af Vecheslav Bedulin, såfremt man står overfor nogle psykiatriske udfordringer.
Jeg har været hos mange psykiatere i årenes løb, men har aldrig følt mig så tryg og i gode hænder som her. Jeg bliver lyttet til, taget alvorligt og mødt med empati og forståelse. Det er nemt at komme igennem på telefon, hvilket ofte er nærmest umuligt hos behandlere. Jeg kan varmt anbefale City psykiatri!
Jeg har haft et rigtig godt forløb i klinikken. Det har altid været nemt at komme i kontakt med klinikken, når jeg har haft behov for det. Sekretæren er rigtig sød og imødekommende og hun var god til at fortælle, hvad der skulle ske under forløbet. Jeg fik medicinsk behandling og behandlerne var gode til at informere og de var behagelige at tale med. Vi fandt relativt hurtigt den rigtige medicin og dosis. Jeg kan varmt anbefale klinikken.
Mit forløb hos City Psykiatrien har været virkelig positivt. Jeg har hele vejen igennem følt mig tryg og kunne åbne op. Jeg er en ung kvinde i starten af 20'erne, og i mange år har jeg prøvet at skjule mine symptomer på ADD/ADHD for andre, hvilket har været rigtig svært. Men det blev taget alvorligt med det samme, og vi har haft gode samtaler om det. Jeg har virkelig fået indsigt i mine måder at handle på og mine tankemønstre gennem forløbet. Det har hjulpet mig med at forstå mig selv bedre. Vi har også snakket om medicin, og jeg kunne dele mine bekymringer, som de virkelig lyttede til. Sammen har vi lavet en plan for, hvordan jeg skal bruge medicinen i fremtiden, så jeg føler mig både tryg og hørt. Det har været en rigtig god oplevelse for mig.
Rigtig god og venlig behandling hos Vecheslav. Jeg har ADD/ADHD men har ikke taget medicin herfor, før jeg startede hos Vecheslav. Jeg har været lidt forbeholden med hensyn til medicinsk behandling, men Vecheslav har været god til at berolige mig i forhold til medicinen. Dels har han været god til at finde den rigtige medicin, der både stabiliserer de følgevirkninger der kan være ved ADD/ADHD (tendens til angst og depression) men som også tager toppen af min evindelige træthed. Jeg har ikke haft bivirkninger ved medicinen og jeg synes jeg responderer godt på den. Vecheslav har været god til at give den medicinske behandling et realistisk perspektiv, således at jeg ved at det ikke er en mirakelkur - det fjerner ikke min ADD/ADHD, men det stabiliserer og giver mig lidt mere overskud i hverdagen, hvilket bliver tydeligt de dage hvor jeg glemmer at tage den. Jeg får en lav dosis, men den er korrekt således at jeg altså oplever lidt mere velvære og overskud i min hverdag. Til andre med samme forbeholdenhed ift., medicinsk behandling kan jeg kun anbefale at man giver det et skud. Og jeg kan varmt anbefale Vecheslav som behandler.
Jeg følger mig virkelig godt hjulpet af Vecheslav Bedulin hos City Psykiatrien. Først og fremmest oplevede jeg en rummelighed, som gjorde, at jeg kunne have fuldstændig tillid til den stillede diagnose fordi jeg vidste, at jeg var blevet både hørt og set. En anden tillidsskabende faktor, var at Vecheslav ikke udtrykte hverken tvivl eller overvejelser omkring diagnosen, men i stedet brugte tiden på at underbygge denne ved at forklare og henvise til konkrete momenter i min egen livshistorie, kombineret med hans egne iagttagelser og gennemgang af resultaterne/scoren i de gennemførte tests/undersøgelser. Det betød at jeg ved forløbets afslutning ikke alene havde fået en korrekt diagnose og en virksom medicin, men tillige har fået et dybere kendskab til mig selv og større forståelse af min livshistorie. Jeg kan varmt anbefale City Psykiatrien.
Alle jeg mødte var super gode til at lytte og forstå sig på hvad jeg havde af problemstillinger. Jeg er meget tilfreds med mit forløb her inde og kan realt ikke beskrive hvor glad jeg er for hjælpen jeg har fået.
Jeg er startet et forløb hos dem da jeg har fået konstateret Add. Og de har ændret mit liv til det bedre, så jeg nu bedre kan fungere i hverdagen, både på arbejde og sammen med min famile. Jeg har fået en blandning af terapi og medicin hos Vecheslav og Brian. Og jeg har følt at jeg er blevet taget seriøst fra start og der er blevet lyttet til mine problemer, så de bedst muligt kunne hjælpe mig. Jeg kan kun sige tak, for de i har hjulpet mig til en bedre hverdag, og kan kun anbefale klinikken. Mvh Thomas.
Rigtige gode og professionelle. Både psykiater og psykoterapeut sørger for man kommer igennem ens proces på en behagelig og god måde. De snakker til en i øjenhøjde og giver en følelse af anerkendelse. De kan kun anbefales herfra!!!