De fleste gange har lægen ikke engang ville undersøge en men kun hørt på ens symptomer. Man er nærmest selv til at diagnoser sig selv. VIL IKKE ANBEFALE
Jeg oplevedede flere gange, at jeg fik forkert rådgivning, og endda forskellige ting at vide af forskellige læger, når jeg kom flere gange med det samme problem. Derudover var de meget ineffektive, og jeg var nødsaget til at få 4 forskellige tider for ét problem, da en \\\\"indledende samtale\\\\" også altid skulle haves.
I cannot recommend CityDoctors highly enough. I was referred to this clinic by Rigshospitalet and am so very glad I found them. The quality of care I have received here is excellent. The doctors are thoughtful and thorough. They take the time to sit down, look you in the eye, and meaningfully discuss your concerns. I have never felt rushed. The administrative staff also go above and beyond to meet patients\' needs. They are efficient, proactive, communicative, and warm. I have been able to secure appointments quickly, access my results, and communicate with practitioners swiftly and painlessly thanks to the dedication and determination of CityDoctors staff. Thank you, CityDoctors!
Birgitte og Svend Aage har haft citydoctors som læge siden vi flyttede til Kbh for 17 år siden. Vi har generelt fået en god behandling, og anvendt flere af lægerne, men er dog fast tilknyttet Jakob. Vi er glade for hans grundighed og viden, og det er rart at han kender en og kender vores sygdomme. Vi kan godt mærke, at der er blevet mere pres på sundhedssystemet, så ventetiden er med til at trække resultatet lidt ned. Sekretærene og andet hjælpepersonalet er også meget venlige, og det betyder vi forbliver hos Citydoctors, selvom de nu flytter. M.v.h. Birgitte og Svend Aage Schiermacher
Lægerne er arrogante (især Elvekjær), og de har alt for travlt til at give ordentlig behandling. Dertil meget svært at bestille og få tid. Har stået på i årevis. Glad for endelig at have fået taget mig sammen til at skifte til en anden læge.