Jeg er kommet der i ret lang tid og en ting ,som gør sig gældende for mit vedkomne ,er at man aldrig kan stole på deres IT kommunikation mellem apotekerne !! Alt for mange gange får man at vide ,nu er medicin klar til afhentning og så er det ik alligevel. Det er et system jeg er godt og grundigt rasende over ,jeg har aldrig oplevet noget lignende og sidste gang på apoteket ,måtte jeg stå og råbe og bande over det system og apoteket fandt en løsning ,trods det var fredag !Søde og rare ja men den behandling man får ,når man ringer og bestiller medicin er under al kritik og det skal klages videre til de rigtige instanser ,så der kan ske en ændring på det område.