Det er praktisk taget umuligt at komme igennem til Brønshøj Lægecenter. De gør nærmest en dyd ud af, at man ikke skal kunne komme i kontakt med dem, særligt ved akut opståede tilfælde er det nærmest umuligt: De har valgt at køre uden telefonkø - eller på nogen dage henvise til en læge på en naboklinik, der ikke har adgang til ens journal.
Jeg kom med et ønske om at blive hjulpet, jeg kom til en meget ung læge og blev det modsatte....
Jeg fik afvide direkte at jeg løg og Faked mine undersøgelser, hun troed ikke på mig, jeg havde allerede der måtte droppe min uddannelse på det tidspunkt pgr. For mange syge dage...
Lægen siger så det hele er i mit hoved, som om jeg ikke har bedre ting at fore tage mig end at iriterre hende. Jeg anbefaler derfor ikke at bruge Brønshøj lægecenter da de åbenbart er så inkompetente at de ikke kan hjælpe deres patienter