Har kun varme ord at sige om Bo og hans hold. Alle er super kompetente, professionelle og ikke mindst omsorgsfulde. Man bliver som forælder lyttet til og sammen finder vi den bedste løsning for mit barn. Jeg har altid følt mig enormt tryg i klinikken og tryg ved at overlade mit barn i deres hænder, nu 5 gange.
Det kan være et helvede at komme igennem i telefonen, men det ved de også godt selv i klinikken.
Til gengæld møder du ikke noget sødere personale, og dygtigere end hos Bo.
Har haft ham som ørelæge siden før han flyttede sin praksis, og jeg har absolut INGEN intentioner om at finde eller få en anden ørelæge. Anbefalet mange gange til nær og fjern.
Og er idag både min mors og min kærestes ørelæge.
Mvh
Maria Stabell