Jeg fortæller om mine lidt forskellige problemer, stor knude under armen, samt smerter under ribben, og vejrtrækningsproblemer til tider, jeg for så at vide de har kun tid til een ting ad gangen, og jeg skal bestille tid til hver af de problemer jeg har, og derved skal jeg vente urimeligt lang tid til kontrol af henholdsvis til, smerter under ribben og problemer med vejrtrækning, med andre ord, vent til du dør,, men tak for hjælpen susanne og tak fordi du virkede sur igennem hele vores samtale, tror det er tid til at skifte lægehus, for her var der ingen hjælp/omsorg at hente.