Har du brug for at tale med en psykolog? Jeg har over 30 års erfaring indenfor psykologbehandling. Find mig i Bagsværd nær Gladsaxe, Værløse og Lyngby. Ring i dag!
Jeg havde samme oplevelse som Camilla. Bjarne sad og faldt i søvn og undskyldte det med at han koncentrerede sig med alle de informationer jeg gav ham. Men alle ved godt når et andet mennesker sover. Hovedet falder lidt til siden, åndedrættet bliver tungere og hans notesbog glider langsomt ned. Jeg sagde ikke noget til ham fordi jeg blev så forbavset over hvad der skete. Det var så surrealistisk at sidde og dele personligt meget intime detaljer om mit følelsesliv og blive mødt med uengageret, søvnig og uprofessionel opførsel. Bjarne burde gå på pension, så kan han uforstyrret sove når han har lyst. Det er vidst det bedste for alle. Jeg føler et ansvar for at advare imod ham - ham burde ikke praktisere terapi overhovedet. Nul stjerner herfra!
Bjarne faldt i søvn tre gange i løbet af vores første samtale. To af gangene stopper jeg med at tale, og da Bjarne kommer til sig selv, stiller han blot et nyt spørgsmål. Tredje gang siger jeg, “du sidder simpelthen og falder i søvn”. Hertil svarer Bjarne, at han lytter og skal koncentrere sig for at lære mig at kende hurtigst muligt. Han siger at jeg vil forstå værdien af dette senere. Da vi skal runde af siger Bjarne, at han har bemærket noget ved mig - nemlig at jeg har fokus på det overfladiske. Dette både i forhold til et arbejde inden for mode, og at jeg stopper op \\\'bare\\\' fordi han lukker øjnene. Altså vælger han at den rette vej frem er at manipulere og kalde mig overfladisk.\ \ Jeg synes det er sårende og forfærdeligt at opleve en sådan behandling, da jeg lige har siddet og fortalt dig, at jeg har det særligt svært ved uærlighed, ændring af historier og selvmodsigelser, og så prøver han at klassificere dette som mig, der er overfladisk, når du falder i søvn i en terapisamtale.