jeg har nu brugt lægerne i Hørning i et par år og er meget tilfreds med deres service, vi har som familie aldrig oplevet andet end god behandling, man bliver taget seriøst som kunde i stort og småt og lægerne går en dyd ud af at sikre god information, man bliver ikke talt ned til og det behandler os som mennesker ikke som den næste i rækken. dog har de flere gange haft problemer med deres bookning systemer hvilket naturligvis ikke er i orden.