Mit forløb med Frank har været grundigt og professionelt, i den grad værd ventetiden. Jeg fik aldrig fornemmelsen at jeg blot skulle stilles en diagnose og derefter skubbes til siden, tværtimod var forløbet meget i dybdegående og velovervejet. Jeg har personligt aldrig været glad for tanken om at tage medicin, hvilket aldrig kom på tale før jeg selv kunne konstatere det var en nødvendighed. Den forståelse og tålmodighed Frank har udvist er det som i sidste ende hjalp mig til at finde den daglige struktur og rytme jeg manglede, så hvis du mangler en psykiater hvor man føler sig set og velkommen er Frank den rigtige.
Jeg har været glad for den behandling jeg har fået hos Frank, da jeg har følt mig set og hørt. Frank har ikke kun taget medicin i brug gennem min behandling, men vi har også haft gode samtaler, som har været vigtige for mit forløb.
meget positivt forløb hos Frank. Samtalerne har været professionelle, trygge og med høj faglighed. Behandlingen har været struktureret og hjælpsom, og jeg har lært nogle gode redskaber til håndtering af adhd. Søger man en kompetent og empatisk psykiater, så er du det rette sted
Jeg føler at jeg har fået den rigtig behandling og god service, meget behagelig at snakke med og føler at blive hørt. Kan varmt anbefale ham til andre.
Super god psykiater. Kan anbefales, da Frank er en professionel mand, med meget viden om emnet. Han hjalp lig med at forstå hvad min OCD handlede om, og hvordan jeg kunne takle den.
Jeg har haft et længere forløb ved Frank ang. min ADHD. Jeg har aldrig oplevet så menneskelig og professional en klinik, man følte sig velkommen fra starten, og man blev aldrig bare en patient de skulle tjene penge på. Jeg er kommet rigtig godt igennem, og er nu rigtig klædt på til at klare hverdagen. Hvis jeg nogensinde skal bruge en psykiater igen, så er Frank den første jeg ringer til.
Frank er lyttende, forstående og meget anerkendende. Gør hvad han kan for at finde rette præparat og er ærlig og faglig. Hjælper med at forklare mekanismer, årsager og råd
Efter en udmærket 1. konsultation vidste Frank Nissen, hvad det var jeg havde brug for og hvordan jeg kunne nå i mål. Ved at holde mig til vores plan og samtidig mærke efter undervejs, er jeg nu kommet i mål. Det har været et meget positivt forløb og jeg er taknemmelig for, at Frank forstod og anerkendte min situation. Tak.
Han er hver at vente på. Meget dygtig og ekstrem grundig. Han er helt sikkert sin egen type men man føler sig både set og hørt. Personligt havde jeg et problem med at skulle på medicin for min adhd, og jeg var positivt overesket over at han IKKE tvang mig, som var min oplevelse hos andre fagpersoner. Han fortalte mig og de gode og de dårlige sider af af gøre det og vi tog en beslutning sammen. Frank holder øje med mere end ends diagnose og har altid følt mig i meget trygge hænder.
Jeg følte mig som en vare på et samlebånd der blot skulle igennem et system have eg stempel i panden og så videre ud i verden med en diagnose som jeg ingen redskaber har fået til at håndtere andet end hvad jeg selv har læst mig frem til. Det foregik så hurtigt at jeg nærmest røg ud før jeg var kommet ind. Det tog præcis en halv times samtale med Frank samt en gennemgang med sygeplejersken af spørgeskema. Og så var diagnosen stillet men der blev ikke tilbudt nogen form for hjælp andet ind en anbefaling af en psykolog.
Frank Bang Nissen har bare været helt enestående i mit forløb. Jeg er blevet mødt med meget stor empati, menneskekundskab og faglighed kompetance. Fra at være helt nede at skrabe bunden, har jeg fået mening og livsindhold tilbage i tilværelsen takket være ham. Jeg kan på det varmeste anbefale Frank Bang Nissen
Mit forløb hos Frank Bang Nissen har lavet en kæmpe positiv forændring. Hans evne til at kommunikere nyttigt information var enestående. Han har hjulpet mig forstå mine diagnoser, og har givet mig værktøjer som jeg kan bruge fremadrettet. Har fået værktøjer i forskellige diagnoser, så som Angst, OCD, Autisme, og ADHD. Og min forståelse for dem er også meget bedere. Frank er rar at tale med, lytter opmærksomt, og giver en tryg følelse. Utrolig professionel både som psykiater, men også facilitets mæssigt. Takket være Frank og hans hjælp har jeg oplevet betydelige forbedringer i min mentale sundhed.