Jeg skulle til øjenlæge efter nyopdaget skelen hos min optiker. Jeg blev grundigt undersøgt, følte mig set og hørt og blev viderehenvist til skeleterapeut. Alt i alt en super oplevelse.
Sur og negativ øjenlæge. Sur og negativ øjenlæge. Sidste gang jeg er hos Nis Andersen. Virkelig en sur og negativ øjenlæge Negativ og virker sur når man spørger ham om noget
Jeg Kom til Nis dagen efter jeg havde været på hospitalet, da jeg havde fået strandmørtel i øjet”stærkt syreholdigt” da jeg ankom til klinikken kunne jeg stort set ikke se på mit højre øje. Nis behandlede mit øje 3 dage i træk. Og synet var tilbage som før. Nis var virkelig professionel, rolig og imødekommende. Nis... Tak for jeg stadig kan se på mit højre øje