Kan jeg klart anbefale. Den første fagperson der virkelig tog sig tid til at forklare om sygdom og behandlingsmuligheder. Det på trods af at jeg i det moment ikke var den nemmeste patient....
Virkelig effektiv og imødekommende lægsekretær i receptionen. Kort ventetid. Kan jeg klart anbefale.