Så dårlig en oplevelse.
Vi har en datter som havde akut brug for en henvisning og da vores læge har ferie var vi henvist til dem . Men det havde de da ikke tider til. Så svaret var fra dem var at vi må vente til vores egen læge var tilbage fra ferie.
Serveret på en arrogant måde . Skam jer
Man er altid velkommen at kontakte dem, alle smilende og tager gerne mod os i en rigtig dejlig måde.. Vil sige Tak til Katrine ( læge) og Sabine ( Sygeplejerske) og til alle personale i klinikken, de gør deres bedste til at passe godt på os❤️❤️❤️