Mine oplevelser i dette lægehus har stort set kun været negative. Der var meget lang ventetid, den ene gang hele 2 måneder, og når det endelig lykkedes at komme ind til en læge, så blev man ikke taget seriøst. Der var ingen opfølgning eller støtte at få.