Dårlig betjening /oplevelse på dette apotek... KL. 13.16 gik jeg ind på apoteket for at gøre indkøb... mit nr. var det næste nummer til betjening... dog havde kunde og ekspeditrice gang i en privat samtale, som ingen ende ville tage... så efter 10min. følte jeg mig så provokerer at jeg forlod apoteket...