Receptionisten er ikke venlig, og giver alt for meget attitude, som gør hele oplevelsen træls. Selv hvis man ikke har forfærdeligt mange spørgsmål, så skal man ikke regne med nogle søde og gode svar over telefonen. Den lange ventetiden hjælper hellere ikke på situationen