alles Lægehus Aalborg

læge - Aalborg C
92 anmeldelser i
Score
1,9
Anmeldelser
HealthPilot
2,0
6 anmeldelser
Google
1,9
86 anmeldelser
Lokation
Vestre Havnepromenade 1A,
9000 Aalborg C
Fra 73709280.dk
Velkommen til alles Lægehus Aalborg, dit lokale lægehus
Åben for nye patienter
Brugeranmeldelser på HealthPilot
Kvalitet
Utilfredsstillende
Faciliteter
Middel
Hjælpsomhed
Utilfredsstillende
Ventetid
Dårlig
Oplevelse
Utilfredsstillende
M
Mia
13-09-2024
Verificeret
1+ år gammel
Dårlig
Vis
Virkelig dårligt lægehus. Ikke nok med jeg ikke fik behandlingen jeg kom efter - har de også skrevet falske ting i min journal om at jeg har haft knoglebrud og modtaget psykometrisk test. Virkelig ubehagelig læge også, som snager i journaler der ikke er relevant for konsultationen man kommer efter.
M
Martin
01-02-2024
Verificeret
2+ år gammel
Dårlig
Vis
Meget bureaukratisk, ikke særlig menneskelig.
T
Tine Krogh
30-05-2021
Verificeret
5+ år gammel
Utilfredsstillende
Vis
I E-konsultation skrev jeg to beskeder for ca en uge siden. Jeg har ikke fået svar, formodentlig er min skrivelse som sædvanlig stoppet hos en sekretær. Det er en GOD oplevelse for mig at komme til LÆGE eller SYGEPLEJERSKE hos Alles Lægehus, men det er en dårlig oplevelse at fosøge at komme i kontakt med jer. Enten har I ALT for travlt eller også er der noget rivende galt med jeres organisering/opbygning/LOGISTIK. Og jeg taler om FLERE ÅR nu, hvor det er sådan. Jeg har en teori om, at I har regler i lægehuset, der giver STRESS pga tidsnød. Det er mit indtryk, at næsten alle medarbejdere virker stressede. Og pga stress har Alles Lægehus mange utilfredse klienter. Jeg er frustreret over en slags kaos, især indenfor det organisatoriske. Nr 17 i telefonkøen. Kun svar en gang imellem i E-konsultationen. Som nævnt virkelig søde læger og sygeplejersker men jeg er enig i anmeldelsen fra februar 2021, at en af sekretærerne er decideret uhøflig og uvenlig. Jeg bliver hos Alles Lægehus kun fordi jeg har mødt de super nærværende og imødekommende behandlere. Stjerner for læge og sygeplejersker 5 For organisation og den ene sekretær 1. Så 3 stjerner.
C
Camilla Kristiansen
03-02-2021
Verificeret
5+ år gammel
Dårlig
Vis
Jeg har nu haft dette lægehus gennem 3 år, og jeg oplever stadig at blive mødt, telefonisk og ved fremmøde, af en sur og "spydig" sekræter. Hvis man har spørgsmål eller man er undrende, får man svar tilbage som om man er fuldstændig dum..... Hun virker ALTID til ikke at have lyst til at betjene en og at man som patient blot er til gene for hende når man bliver sendt til hende af lægen for ny tid o.lign. Aldrig i disse 3 år, er jeg blevet mødt med et smil.... Jeg har ofte måtte stå og vente på at hun ville rejse sig og være til hjælp (Ingen af gangene har hun været optaget)! Jeg har sågar måtte stå og vente i kø i 10 min, fordi hun havde gang i en PRIVAT samtale om en middag der skulle holdes i weekenden. Der blev snakket om hvad der skulle spises og hvilket tøj hun skulle have på. Samt snakket grimt om en af gæsterne der skulle deltage..... først da vi stod 3 (3!!) i kø meddelte hun i telefonen, at hun hellere måtte komme tilbage til arbejdet.. det er simpelthen bare dybt uprofessionelt! Vi er flere i familien der har denne læge, og vi er ALLE af samme opfattelse mht til denne sekræter, og ved mulighed bliver der skiftet læge, og dette er en fælles holdning for alle vi der i familien er patienter her. - det kan ikke passe at man skal mødes af dette, når man i forvejen ofte står i en situation hvor man er skrøbelig og har brug for lægehjælp... Heldigvis er der kommet en ung sekræter, som er venlig og imødekommende, og virker til at ville patienter det godt og er glad for at hjælpe.
O
Oscar Zuniga
15-01-2021
Verificeret
5+ år gammel
Utilfredsstillende
Vis
Polite staff, but not very efficient. They do not follow through with what they say they will take care of for you. Seems like they are not very organiser. Have to Call again and again to get things to happen. It feels like a business more interesested in making money than helping patients. They do not work with you. The doctor turnover is very high. Have lived in five countries and this is the worst experience I have had with medical care.
M
Malte Nielsen
07-09-2020
Verificeret
5+ år gammel
Tilfredsstillende
Vis
Det kunne være rart med en telefonkø, hvor man har mulighed for at blive ringet tilbage.
Hvad er din erfaring med denne behandler?
Giv din anmeldelse
Konsultation
Konsultation
08.00-17.00
Onsdag
Konsultation
08.00-16.00
Man, Tirs, Tors, Fre
Tidsbestilling
09.00-11.00
Man, Tirs, Ons, Tors, Fre
Find flere læger
alles Lægehus Aalborg er én af 27 læger i Aalborg C.
Vis alle læger i Aalborg C
Er dette din klinik?
  • Få adgang til at tilpasse din klinikprofil
  • Få mulighed for at besvare anmeldelser af din klinik
  • Få en stærkere kommunikation med dine brugere
Behandleradgang
Opdateret den 09-06-2026