Akutafdeling/Skadestue, Holbæk Sygehus

skadestue - Holbæk
62 anmeldelser i
Score
3,7
Anmeldelser
HealthPilot
3,3
6 anmeldelser
Google
3,7
56 anmeldelser
Lokation
Smedelundsgade 60,
4300 Holbæk
Fra holbaeksygehus.dk
Find vej til skadestuen på Holbæk Sygehus. Kontakt altid Akutafdelingen inden du kommer på telefon 1818.
Brugeranmeldelser på HealthPilot
Kvalitet
Middel
Faciliteter
Tilfredsstillende
Hjælpsomhed
Tilfredsstillende
Ventetid
Middel
Oplevelse
Middel
D
Daniel Friis
15-03-2024
Verificeret
2+ år gammel
Tilfredsstillende
Vis
Mange skiftende læger/sygeplejersker og noget ventetid, man fantastisk venlige og lyttende personale, der gik temmelig lang tid før jeg fik en seng på en stue, men alt i alt syntes jeg de gjorde det godt. Ville ikke være nervøs for at blive indlagt der igen (sker forhåbentligt ikke)
H
Henrik C. Østergaard Rosenstand
13-04-2023
Verificeret
3+ år gammel
Dårlig
Vis
Jeg har været forbi skadestuen nogle gange efterhånden, enten med pårørende eller mig selv og oplevelsen er den samme hver eneste gang. 4+ timers besøg lige meget tidspunkt, skade, og antal personer i venteværelset. Men bliver placeret i venteværelset i ca. en halv til hel time, så på stue i yderligere 1-2 timer. Prøver man så at få svar på en tidshorisont får de en af to typer svar: 1. Der er også andre patienter en dig så gå tilbage og vente. 2. Nej der er ingen tidshorisont, men I er ikke glemt. En gang hvor det var akut røg vi lige igennem hele systemet men efterhånden som de kom frem til at der heldigvis ikke var sket noget alvorligt så gik systemet mere og mere i stå. Efter scanning og undersøgelse skulle vi blot vente på at der kom en sygeplejerske som kunne give nogle smertestillende med hjem. Altså noget der vitterligt kun skulle tage 2 minutter. Istedet forsvandt der pludselig 1 time og så 1 time mere. I løbet af den tid spurgte vi to gange hvad der skulle ske da vi ikke havde fået noget yderligere at vide end at der skulle komme en og sende os hjem. Tilsidst kom der en sygeplejerske som var gået forbi os utallige af gange og bare havde gået ryddet lidt op på nogle border. "Hvad venter i på? ... Det skal jeg nok lige finde ud af." 10 sekunder efter kom hun tilbage med pillerne og vi kunne endelig komme hjem. Så ja vi var blevet glemt da det ligepludselig ikke var alvorligt mere. Nu sidder jeg her igen. Kom klokken 04:30 og der har ikke været en eneste person i venteværelset end mig siden jeg kom. Nu er der igen gået 2 timer hvor man intet kan få at vide andet end at der ingen tidshorisont er men at man da ikke er glemt. Går der mon 2 timer yderligere???
L
Lasse Østerild
22-01-2023
Verificeret
3+ år gammel
Fremragende
Vis
Vi kom ind med vores fireårige søn, der var faldet 2,5 meter ned fra 3-metervippen. I svømmehallen klagede han over smerter fra hoved og håndled. Vi kørte til Holbæk og blev modtaget storset med det samme af empatisk og professionelt personale. Personalet testede og tilså ham og der blev kaldt traume. Det endte med, at de konstaterede brud på håndleddet, som blev lagt i gips. Tak til personalet på Holbæk Sygehus for professionel og empatisk behandling. Vi var meget trygge i jeres hænder.
J
Josefine Franck Bican
27-12-2022
Verificeret
3+ år gammel
Fremragende
Vis
Kom ind d. 24/12 ved 8-8:30-tiden med min 96 årige døende mor. Hele familien kom til. Vi fik alle - inkl. mor - en sublim, kærlig og omsorgsfuld behandling. Tak for det ❤️
J
Jeanette Bock
14-07-2022
Verificeret
3+ år gammel
Tilfredsstillende
Vis
Der var noget ventetid ; men helt naturligt at de som havde mere og nu brug for hjælp kom først. Ellers en positiv oplevelse med venlige og empatiske personale lige fra sekretær til læger.
K
Karina Lund
14-07-2021
Verificeret
4+ år gammel
Dårlig
Vis
Min mor har desværre lige været på denne skadestue, og her er hvad vi kan sige ! Hold jer lang væk fra denne skadestue. I får INGEN hjælp, der er ingen empati eller forståelse for patienten og det hele flyder ! og ingen har styr på noget ! Der er INGEN lønforhøjelse, som der kan ændre på denne adfærd, hvis man ikke vil hjælpe andre mennesker, så skal man ikke arbejde med dem. Punkt slut. - og så sluttede besøget med, hvis jeg har overset noget, så høre du fra mig i morgen. Og NEJ du skal ikke overse noget, og du skal ikke bare hive i en med knogleskørhed, du skal derimod ha styr på, at hjælpe din patient udefra de ting patienten fejler i forvejen ! - og se så at få opdateret dit håndhygiejne kursus, så du ikke river dine patienter. 1 hjerte er ALT ALT ALT FOR MEGET, men jeg kunne ikke gi mindre ! Jeg er så ked af, at min mor blev udsat for denne behandling.
Hvad er din erfaring med denne behandler?
Giv din anmeldelse
Find flere skadestuer
Akutafdeling/Skadestue, Holbæk Sygehus er den eneste skadestue i Holbæk.
Er dette din klinik?
  • Få adgang til at tilpasse din klinikprofil
  • Få mulighed for at besvare anmeldelser af din klinik
  • Få en stærkere kommunikation med dine brugere
Behandleradgang
Opdateret den 25-05-2026